!!!!!!!!!!!!!! PODVODNÍCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26.11.2011 15:42

Tímto člankem bych chtěl upozornit na to, jak se v poslední době čím dál víc šiří podvodníci ohledně sklípkanů.

Ja sám taky na jednoho naletěl.

E-mail: balfik@email.cz

Kraj: Moravskoslezský

Další informace ohledně tohoto pána budou doplněny.

Bydliště atd.

Balfik ma pavouky ve strašnem stavu kdysi měl email Rychle a byly na něj samé stižnosti od chovatelu .

Potom Email změnil na balfik@email.cz

Pozor pan inzertuj nadale pod jiným Emailem.

Už tenkrát jsem četl, jak na něho na ifauně lidi nadávali, že jim prodal úplně zhuntovaný sklípkany atd.

Já jsem na to moc nebral ohled.

Dneska 26.11.11  Jsem se s ním domlouval na sraz před Ikeou , měl mě dovést pár sklípkanů do chovu. 

Sraz sme měli o půl druhé před vchodem

O půl druhé jsem tam čekal, ale pán nikde nebyl, volal jsem mu, pak to zvedl a říkal, že je v Ikei a nakupuje, že mám počkat 15 minut.

Po půl hodině absolutně bez ohlasu tak jsem volal znovu.

Telefon mě zvedl a začal řikat, že mě žadný sklípkany neprodá, že si dělal srandu atd.

Že su blbej, že jsem naletěl.

Takže zbytečně projetej benzín.

Davejte si velkej pozor !!!!!!!!!!!!! na tohohle pána.

Pokud budete mít někdo zkušenosti s podvodem atd. napište mě článek, já ho zde rád vystavím.

Hlavně nikomu neplaťte nikdy nic předem !!!!

 

—————

Zpět


Kategorie


Kontakt

Vyroba-terarek

tel. 730688517